Upozornění: 
Objednávky na dobírku je možné realizovat pouze v případě, že kurýrovi PPL zaplatíte platební kartou.
Vezměte prosím na vědomí, že vzhledem k současné složité situaci se na hotovostní platby ve výdejnách PPL ParcelShop mohou vztahovat zvláštní omezení a zásilka Vám nemusí být předána.
Pro spolehlivé doručení zásilky proto doporučujeme platbu předem bankovním převodem.

Rozumím
Odesílání zásilek a dodací lhůta:

Zásilky jsou kompletované a expedované v pracovních dnech. Zásilky jsou odesílané v rámci České a Slovenské republiky přepravní společností PPL / DHL. Předplacené objednávky, zaplacené předem bankovním převodem, jsou expedované přednostně, nejpozději však do 5 pracovních dnů od datumu přijetí platby. Objednávky na dobírku (platba až při převzetí zásilky) jsou expedované do 7 pracovních dnů od datumu přijetí notifikační zprávy s předmětem "Probíhá příprava objednávky". Následná doba přepravy od datumu obdržení notifikační zprávy s předmětem "Zásilka v přepravě" je závislá na dodací lhůtě přepravní společnosti.  Obvykle jsou zásilky doručeny do 2 pracovních dnů v rámci České republiky, do 5ti pracovních dnů v rámci Slovenské republiky. Od odeslání až do okamžiku doručení je zásilka ve správě přepravní společnosti, která poskytuje případné SMS zprávy, sledovací číslo zásilky a možnost on-line sledování pohybu zásilky.

Nedoručené (nevyzvednuté) zásilky:
U nedoručených předplacených objednávek po vrácení zásilky na provozovnu, bezodkladně kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky zákazníka s žádostí o řešení vzniklé situace. V případě nedoručení zásilky vinou přepravní společnosti lze na základě dohody s adresátem 1x opakovat odeslání zásilky bez nutnosti navýšení přepravních nákladů. Pokud si adresát nevyzvedne uloženou zásilku ve stanovené úložní lhůtě daného přepravce, bez zbytečných odkladů vracím uhrazenou částku poníženou o storno poplatek zpět na zdrojový bankovní účet, pokud není dohodnuto jinak. Storno poplatek z nevyzvednuté objednávky činí 50% z celkové uhrazené částky za objednávku. Na storno poplatek bude vystaven daňový doklad. Daňový doklad bude odeslaný elektronicky na kontaktní e-mail uvedený v objednávce a uhrazená částka ponížená o storno poplatek bude vrácena zpět na zdrojový účet. U vrácených zásilek zasílaných na dobírku může zákazník požádat o opětovné zaslání zboží. Konkrétní situace se pak řeší individuálně e-mailem nebo telefonicky. Nevyzvednutí nebo odmítnutí objednaného zboží na dobírku bez uhrazení nákladů z uskutečněné přepravy (viz ceník níže) je považováno za porušení kupní smlouvy ze strany zákazníka a případné následné objednávky s požadavkem zaslání zboží na dobírku už nebudou akceptované.

Osobní odběry:
V případě požadavku osobního odběru dohodneme oboustranně akceptovatelný termín převzetí v rámci pracovních dnů. Jakmile bude zboží připravené k odběru, odesíláme e-mail s předmětem zprávy "Objednávka připravena k osobnímu odběru" s žádostí o návrh tří možných termínů osobního převzetí. Ideální je dohoda na konkrétní den a hodinu ( s tolerancí max. +/- 20 minut ). Pokud budete platit objednávku v hotovosti, pro urychlení transakce si předem prosím nachystejte přesnou finanční částku za objednávku. Transakční poplatek u osobního odběru činí 45 Kč vč. DPH a na faktuře bude uvedený v kolonce přepravních nákladů.

Nekontaktní zákazník - odstoupení od smlouvy:
Pokud neobdržíme do 7 kalendářních dnů od odeslání avíza k vyzvednutí objednávky žádnou reakci s návrhem termínů na osobní odběr objednaného, zaplaceného a připraveného zboží, odstupujeme od kupní smlouvy a blokované zboží vracíme zpátky do prodeje. Uhrazená částka ponížená o storno poplatek bude bezodkladně vrácena zpět na zdrojový účet. Storno poplatek činí 50% z celkové uhrazené částky za objednávku. Na storno poplatek bude vystaven daňový doklad. Daňový doklad bude odeslaný elektronicky na kontaktní e-mail uvedený v objednávce.

Ceník přepravy zásilek:
Ceny jsou aktualizované a platné od 01. 01. 2020.

Přeprava zásilek v rámci České republiky:
PPL Parcel Business | Přepravní a transakční náklady                                       115 Kč vč. DPH  (pouze pro platby předem a celodenně dostupného příjemce na uvedené adrese)
PPL Parcel Private | Přepravní a transakční náklady                                          125 Kč vč. DPH
PPL Výdejní místa ParcelShop | Přepravní a transakční náklady                       120 Kč vč. DPH
Poplatek za dobírku                                                                                               44 Kč vč. DPH 

Přeprava zásilek v rámci Slovenské republiky:
PPL/IN TIME Parcel Private  | Přepravní a transakční náklady                                 255 Kč vč. DPH   (cca 9,99 EURO)
PPL/IN TIME Výdejní místa ParcelShop | Přepravní a transakční náklady               255 Kč vč. DPH   (cca 9,99 EURO)
Poplatek za dobírku                                                                                                     44 Kč vč. DPH    (cca 1,72 EURO)

Přeprava zásilek v rámci států Evropské unie:
Czech post (Priority mail in EU) |  Přepravní náklady do ostatních zemí EU       255 Kč vč. DPH   (cca 9,99 EURO)